diumenge, 8 de juliol del 2012

Tancats però contents


Imatges del taller de llibres-objecte i pop-up's que vaig impartir el passat dissabte 7 de juliol a l'APIC, a Barcelona.
Imágenes del taller de libros-objeto y pop-up's que impartí el pasado sábado en APIC de Barcelona.
Quelques images de l'atelier de livres-objet et pop-up's que j'ai donné samedi dernier à l'APIC de Barcelone.
Alicia, Joan, Julie, Elena, Marta, Cris, Carole, Bernadette, Pere, Raul, Tamara, Tess, Dani, Paula, Roger, Mar: Merci beaucoup!





















3 comentaris:

Núria Aymà ha dit...

Hola Xavier! M'hauria encantat participar-hi, de fet vaig estar a punt de d'apuntar-m'hi però la meva situació actual és una mica delicada i no m'ho puc permetre. Però si en tornes a fer m'ho tornaré a pensar a veure si puc!!

Xavier Salomó ha dit...

Hola, Núria! Que bé saber de tu! No et preocupis, segurament de cara setembre-octubre en tornaré a fer un altre, ja que tinc una llarga llista de gent que va quedar fora de la convocatòria.
Espero que aleshores tot et vagi més bé.
Una forta abraçada i, com diuen els francesos, COURAGE!

Mar ha dit...

Molt recomanable!! Intens però divertit! Un bon dia on vam aprendre molt!